Thursday, January 31, 2008

Mondjuk, hogy ma

van nálam a Big Blogging Day, a továbbiakban BBD, és akkor nem fogom magam annyira lelkiismeretfurdalásosan érezni, hogy már a nemtudomhányadik postot írom. Ahányszor leültem a gép elé ma, mindig írtam valamit, aztán nem kötelező elolvasni ugye, engem meg segít túlélni ezt a napot. Azt hiszem, tévedtek a tudósok, a január 31.-e az év legdepiveszélyesebb napja. Ez van, ezt kell szeretni.
Amúgy...nem jön, hogy elhiggyem, de rávettem T.-t, hogy menjen el helyettem németórára. Mindent bevetettem, eljátszottam a hattyú halálát, eljátszottam a Rómeó és Júliát is, mindent, amit drámaíró valaha kitalált, annyira nem akartam ma menni sehovase, de németre meg pláne, hogy nem. Szóval, így már sokkal jobb, és holnap már február, és az jobban hangzik, mint az, hogy január. És kicsit változtattam a blog külsején is, a tartalom az marad a régiben. Már nagyon elegem volt abból a színből, ami így utólag bevallom, tényleg hasonlított egy kicsit a rózsaszínhez...

20 comments:

encóka said...

ez nem igazán adja meg a hangulatot az itt szöszmötöléshez, Márti! Nekem nagyon tetszett a pinkes oldalad!

Anonymous said...

Nahát, micsoda változások történtek itt, aszittem, rossz helyen járok. És úgy hiányzik nekem is az a rózsaszín! Ez túúúl komoly hozzád, szerintem, bár elfogadom, mit tudjak csinálni?!:))amúgy meg nagyon rendes férjed van, nem csodálom, hogy sose panaszkodsz miatta:))

Anonymous said...

amúgy meg megértelek ezzel a változtatással, mert én is folyton változtatom, shogyse találom az igazit:) a BBD-s nap miatt meg ne legyen lekiismeretfurdalásod, ha mi örülünk neki!!!:))

Anonymous said...

az a második amúgy nem valami jól passzol az első komment után, dehát ez van, későn vettem észre:) úgy látszik nálam meg BCD nap van:))

márta said...

C, mint confused? :)
Lehet ám szavazni is, hogy akkor most pink, vagy nem-pink legyen...

szezsolt said...

Vissza! vissza! a regit akarom! a regit akarom! na jo, dontsd el te, de ez olyan rideg... foleg a masik utan.

márta said...

Amit szavaztok, az lesz. Ígyjólesz? :)

Anonymous said...

az elozo en voltam

Anonymous said...

la fostul meu loc de munca, am avut o colega care are o fata si un baiat. si ea obisnuia sa schimbe, sa mute lucrurile atunci cand era... la o faza din asta, fata si-a intrebat mamica: "mami, asa-i ca esti stressata?" - tocmai, cand era in toiul reorganizarii camerei si muta mobilierul ici-colo.

tii minte? "Tradition!!!" (scripcarul de pe acoperisul casei). sau, a la shakespeare: to Pink or not to pink :) just be yourself: labartat, restrans, stilat, haotic, concentrat... etc.
tu alegi :) (dovada si posibilitatile de alegere)

SKata said...

Olyan lehetőséget nem találtam,hogyasszongya:Nagyon nem illik Hozzád (=csúnya),azonnal tedd vissza a régit:)!Vagy egy másikat,ami színes legalább:)!
Lécci!
Azért így is olvasnálak és foglak is,de...

natikrisz said...

Ennyi?
Olvasgatom itt a pósztjaidat. Felgyűrtem az ingem ujját, mivel írod, sokat BBD, erre sitty-sutty véget értek.
Vége lett a BBD-nek?

Írjáááááááááááááááááá még. :) HHBBD-jeket'

Anonymous said...

Ez spartai kinezet. A feher valoban hidegebb szin, mint az a masik. Hatterszint nem lehet valtoztatni? Ha beszursz par kepet, mindjart maskepp fog az egesz kinezni.
Tul keves a szavazasi lehetoseg.
ildiko: nem hiszem, hogy valaki feltetelezte volna, hogy a nev igazi tulajdonosa irta volna a kommentet :)

Anonymous said...

Én is azt mondom:valami színesebbet

márta said...

1. Én tényleg azt hittem, hogy kedvesöcsém kommentelt, sőt még azt is, hogy nekiállt blogot írni. Én javíthatatlan naiva...
2. Kiddos, la ce anume te referi, cand spui : "..." ? :))) Dupa cum o stiu pe nevasta-ta, si pe ea o apuca din cand in cand schimbatu' lucrurilor si fara punctulete...:) Vai de capul tau atunci...:))) Se pare, ca toata lumea vrea inapoi pink-ul. Si eu, dar asta sa ramína intre noi.:)
3. Józsi: spártai hát, nem véletlenül. Elgondolkoztam, én valóban rózsaszín vagyok? A kis komolytalan, a "falu bolondja"? A Doktor Szöszi? Úgy tűnik, igen, mindenki akarja vissza a pinket. Az elején tényleg nem akartam semmilyen lenni, illetve hát olyan, amilyen vagyok, és egy év irkafirka után rájöttem, hogy ja, ez van...Vállalom. Azért még lehet szavazni, és tényleg túl kevés a szavazási lehetőség, szerintem is, végre valamiben egyetértünk. :)

Anonymous said...

ÉN IS AZT HITTEM, HOGY ELTÉVEDTEM :)
nekem tetszik ez az új "look" ,igaz, a másikat megszoktam már, de ha azt kérdeznéd melyikre szavazok, hááát, nem is tudom mit mondjak: a rózsaszínt megszoktam, ez pedig új, de nem rossz, nekem ez nyugtatóbb, mint az előző.
E.

Adona said...

ez a kinézet egyáltalán nem Mártás, vagyis nem azt a Mártát juttatja eszembe, akire én emlékszem Hunyadról. szóval: vissza, vissza!

Anonymous said...

PPPP!!! (=pink pink pink please....)

Anonymous said...

legyen pl. george braun :)
miilyen lennel barnaban? amugyis, manapsag barna az egyik divatszin :) ha igazi pink lennel, akkor piercing is kellene, hogy jojjon. no akkor aztan lenne mibe kapaszkodni :))

Anonymous said...

Jól lemaradtam a színváltásról :(
... és akkor tulajdonképpen milyen volt, hogy így fellázadt a nép?
"Habár fölul a gálya
és alul a víznek árja
Azért a víz az úr" (Petőfi) - ez meg csak úgy kijött, de azért passzol a pószthoz, nem?

Anonymous said...

ja és lefordítottam magyarra a BBD-t: BNBN, azaz Bazi Nagy Blogos Nap.