Friday, September 7, 2007

Beszéltük már egyesekkel,

hogy mennyit szórakozhatnak azok, akik a google-keresőt kísérik figyelemmel, már ha van olyan, akinek ez a munkája, vagy ilyesmi. Az én blogomra is rá-ráakadnak ilyen kereső emberkék, például a legtöbben "szomorú képek"-et keresnek, de tényleg, minden áldott nap keres valaki ilyet, fogalmam sincs, miért. Még olyan nem volt, hogy "vidám képek". Aztán van olyan, hogy "bölcs és igaz mondások", hát ajánlom is, hogy ide kattintsanak, akik ilyeneket keresnek, mert a blogom telistele van bölcs és igaz mondásokkal. :) De "a legjobb" eddig az volt, amikor valaki olyat akart, hogy "hogyan hódítsunk meg egy férjes asszonyt?", és én azóta is azon gondolkozom, hogy vajon melyik pósztomban is írtam én ilyesmiről?....

5 comments:

Időbeosztás-guru said...

Hát, most már ebben a pósztban biztosan leírtad, hogy "hogyan hóditsunk meg férjes asszonyt", tehát ezután még könnyebben a blogodra akadnak, akik ilyesmit keresnek :))

Időbeosztás-guru said...

Épp kipróbáltam, találd ki, milyen oldalt hoz ki első találatnak a Google az emlitett mondatra :D Ékezetek nélkül ha próbálod, akkor a Google szépen kijavit, hogy biztosan "fejes" asszonyokat akarsz keresni. Valószinűleg azért, mert a férjes asszonyok már egyszer elvesztették a fejüket. :)

liv said...

Márti, engem még mindig "bucka-anyuka-ként" keresnek-és találnak...?)

katics said...

Nálam a legújabb: rossz anya képeslap :)

márta said...

Nahát, hogy a szöszbe találnak pont hozzád?!