Sunday, September 2, 2007

Nem írok semmit,

mert már egy csomót írtam úgy, hogy nem volt mondanivalóm, s most arra gondoltam, megvárom, míg lesz valami mondanivalóm, aztán majd írok. De addig is, elgondolkoztam arról - miközben még mindig ceruzákat hegyezek és tankönyveket borítok be - hogy a bloggerek és bloggerinák szinte kivétel nélkül általmennek néhány fázison : 1. Mikor megkérdezzük költői kérdés keretében, hogy ó, vajon miért is kezdtünk el mi írogatni, van-e értelme, sejhaj... 2. Aztán: könyörögve kérjük, hogy fedjék fel magukat azok, akik olvassák a bejegyzéseiket. 3. Felteszünk egy számlálót a blog legaljára, hátha nem veszik észre. 4. Percenként megnézzük, megnézte-e valaki már a honlapunkat. Én most már nem nézem percenként :) 5. Elhatározzuk, hogy nem írunk többet. 6. Elhatározzuk, hogy mégis írunk.
Na, hát lassan a helyére kerül minden az ember életében. Még a blogírás is előbb-utóbb.

4 comments:

Noémi-Ruth said...

Ez kész :D Nem tévesztettél te véletlenül pályát?

márta said...

De igen ! :) Miért kérded? :)

Noémi-Ruth said...

Mert teljesen leírtad a fázisokat, meg amin én is agyalok :D

Adona said...

jo megfigyelo vagy, Marta. na meg alkalmazo :D
mert ugyebar ezeket a fazisokat masoknal megfigyelve a magad eseteben gyakorlatba is ulteteted :)
gratula! :)