Thursday, September 20, 2007

Nekem nincs kedvenc

évszakom. De ha lenne, akkor az ősz lenne az. Nem is akartam írni erről, mert az ilyen megihletődött bejegyzésekre általában nincs mit kommentelni, de hát ejsze nem vagyok én kommentfüggő. Ma reggel olyan jó kedvem lett, mikor jöttem hazafelé az autóval az ovitól, mert azt láttam, hogy nagy füves területeken a fűszálak telistele vannak harmattal, és ahogy a nap megsütötte őket, hát az csodás volt....még jó, hogy nem mentem neki semminek! Tegnap este meg egyik városszéli uton, ahol gyakran járok, ott bóklásztak valami fácánfiókák, annyira édesek voltak. Satuféket kellett bevágnom, hogy el ne üssem őket. Gondolkoztam is, vajon hogy tudnám meggyőzni őket, hogy kissé arrébb sétáljanak...Ma is ott mentem, és megkönnyebbültem, hogy nem láttam egy fácánfiókatetemet sem. Mostanában már sárga leveleket és gesztenyéket gyűjtünk a gyerekekkel. És én szeretem ezt az időjárást is, hol esős, de például most olyan idős-hölgyek-nyaraszerü. Tökjó.

8 comments:

Anonymous said...

nekem is az ősz a kedvenc évszakom, de itt még nincsenek sárga levelek, mi mindig le vagyunk maradva:(

Időbeosztás-guru said...

Persze, hogy az ősz a legszebb, ehhez kétség nem fér :) De hogy te milyen kifejezéseket használsz már...satufék, meg ilyenek. Tökjó! :D

Anonymous said...

itt is olyan gyönyörüek a fák, ,én is nagyon élveztem a tegnap mikor utaztunk,sütött a nap és a fák sok szinbe ragyogtak

csillag said...

hát mindenki szereti az őszt? én is:D

márta said...

Tudoood: aki az őszt szereti, az rossz ember nem lehet! Vagy valami ilyesmi! :)

Adona said...

tényleg? én 2 napig gyönyörködtem az őszi szinekben a hegyekben... ha rajtam állt volna, nem jöttem volna el onnan :D

csillag said...

szerintem abban is van valami igazság, hogy aki blogot ír, rossz ember nem lehet:D

Anonymous said...

hat, rossz az nem.. csak borzalmasan elvetemult:)