Wednesday, September 19, 2007

Még tart a rend

a kamrámban, ezért nagyon hamar megtaláltam valami minimum három éves Negro cukorkákat, és most nagyon jól fognak. Megint rekedtre beszéltem magam ma este. Úgy volt, hogy egyszer csak hallom, hogy éktelen nagy csetepaté hallatszik a fürdőből. Sikítások, puffogások. Én már nem lepődöm meg semmin. Aztán jön a két nagyobbik leányzó sírva-ríva, egymásra mutogatva. Nagy nehezen kihámoztam, hogy az egészet vagy Sára, vagy Anna kezdte, ezt nem tudtam eldönteni. Sára lefröcskölte Annát hideg vízzel, erre Anna fejbe vágta a fésüvel. De hogy a fröcskölés előtt mi volt, azt már örökre jótékony homály fedi. Ez legalább olyan elmés kérdés, mint az, hogy mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás...

3 comments:

Anonymous said...

:D:D:D:D ez jó...na,nállunk is szokott ilyesmi lenni!

katics said...

"Nagy nehezen kihámoztam, hogy az egészet vagy Sára, vagy Anna kezdte" Hihihi.

Adona said...

:))
tetszik a "jotekony homaly" :)