Wednesday, September 5, 2007

Már azt hittem, hogy

még csak fél tíz van, mert a bordó órát néztem meg, és arról úgy tudtam, hogy siet vagy 40 percet, pedig most épphogy késik 10 percet, de hát ez van, ha fiúk is laknak itt, konkrétan ugyan csak EGY. Összevissza állítja a jól bejáratott órákat. Meg leoltja a rotyogó étel alatt a tűzet, mondván, főtt már eleget, aztán meg csodálkozok, hogy miért félignyers az étel. Hát ilyen vicces az én életem, pontosan ma kilenc évtől errefelé. :)

Hozzám tartozol

nem azért tartozol hozzám
mert szeretlek
de mert szeretlek
hozzám tartozol

(Herjeczki Géza)

7 comments:

Adona said...

hát még sok-sok boldog évfordulót kivánok nektek, Márta! :)

Anonymous said...

Boldog évfordulót és még sok örömöt,szeretet!Vékás tv. igy szokta mondani"évröl-évre édesebb"...akkor tehát hajrá!!:))

natikrisz said...

:) Heppi enivőrszöri.
Kitartáááááááááááááááááááááást!

Anonymous said...

en is csatlakozom a tobbiekhez es kivanom ugyanazt a sok jot, amit ok mar leirtak:))

csillag said...

Soook boldogságot! és várunk egy fényképet rólatok:D

márta said...

Esküvői fényképre gondolsz? Nincs. Elszúrtuk annak idején a fényképezkedést, szinte mind homályos lett, vagy ilyesmi. :) De nem is baj, mert most sokkal szebbek vagyunk :)

csillag said...

mostani képre gondoltam:D