Tuesday, September 25, 2007

Sári-napló

Sára engedelmével megosztom veletek a naplóbejegyzéseit, mert már ilyenjei is vannak neki.:) Eddig nem olvastam, de ma este elárulta, hogy rólam is írt benne, és elolvashatom, ha akarom. Hát most már nem csak én írok róla, hanem ő is rólam. Helyesírási hibákat nem javítom ki, jó? Szóval:

- Elmentünk fagyizni Lucával.
- Augusztus 15 dikén, szerdán Lucájéknál alszok.
- 3000 forintom van.
- Augusztus 25. én jötünk visza a tengerről.
- Már 2. osztájos vagyok.
- Már tudok olvasni.
- Már tudok bepakolni.
- Már tudom az ABC-t.
- Már tudok írni.
- Nagyon szeretek iskolába járni.
- Anya nagyon kedves, de néha szokot mérges is lenni. ( Japersze, miután már vagy 50X elmondtam, hogy menjenek fogat mosni...:), de azért általában tényleg kedves vagyok :))
- Én szeretem ezt a családot nagyon de nagyon.
- Van uzsi táskám.
- Van új táskám. ( Nem tudom, miért írta ezt, mert a tavalyit használja most is...)
- Van már angol könyvem.
- Tudok már történeteket olvasni.
- 2 . kis testvérem van nekem.

4 comments:

Anonymous said...

Nekem nincs uzsi taskam:(

Gabi said...

Zabálnivaló ez a csajszi!

Anonymous said...

Úgy látszik ez valami magyarországi divat, mert Viki is kezdett naplót írni, amikor megjött Bajáról. ( és nagyon hasonlít a Sáráéhoz), csak már asszam félbehagyta:))

Anonymous said...

de aranyos:))