Tuesday, September 11, 2007

Hihetetlen, de már megint


itt sínylődök, mert megint megfáztam. Mondjuk, éreztem én a tegnap délután, hogy nem kellene kimenni játszóterezni a nagy szélben, de mégiscsak jobbnak láttam, mikor a vendég + sajátgyerekek már a szőnyegeket szedték fel, hogy ők majd a lakásban görkoriznak meg ilyesmi. Na, akkor már inkább kimentünk. Akkor meg rettenetesen éhesek lettek, de rajtam ugyan nem fogtak ki, mert én sehova se indulok el a következők nélkül: ropi, alma, víz, csereruha, kréta. Ez a minimum. Jól is telt, csak én fáztam nagyon, pedig vastagabban voltam felöltözve, mint ők, és nekik még melegük is volt. Aztán bejöttünk, mire éppen megsült a kenyerem, és jól meggyertyafényesvacsoráztak. Most próbálok kissé helyrejönni, mert délután két helyre is kell mennem szülőiértekezletre, meg minden, és közben meg nagyon remélem, hogy nem egész télen ez lesz, hogy egyik megfázásból kecmergek át a másikba, mert az nem lenne jó senkinek se, de főleg nekem nem.

10 comments:

Éosz said...

Ha te is beszálltál volna a játékba, a mozgásnak köszönhetően biztosan nem fáztál volna meg:)))

Ennyi mindent viszel magaddal? :)))

liv said...

Márti, jobbulást! És öltözz fel jobban. És vigyél magadnak egy termosz teát is, ennyi cucc mellé már meg se fog kottyanni! :)

márta said...

:) Kösz! Amúgy igen, ennyi mindent viszek magammal, néha jól is fogna egy serpa vagy ilyesmi, mert képzeld, egyetlenegyszer nem vittem csereruhát, és pont akkor történt egy kis baj egyik gyerkőccel, pedig mondtam neki előtte, hogy menjen vécére. :)

Anonymous said...

én is "megpakolva"szoktam elindulni,én is egyszer nem vittem csereruhát hát akkor lett roszul az egyik gyerek...na,képzeled milyen kelemes volt:)

Anonymous said...

ja,és javulást neked:Puszi!

katics said...

Ezeket már el sem kellene olvasnom. Biztos vagyok benne, hogy a múltkor is a Te blogodról kaptam el. Vagy most Te tőlünk? Jobbulást! :)))

Éosz said...

Nos, úgy néz ki, hogy itt tényleg valami interneten is terjedő nátha, vagy mi van terjedőben, mert tegnap estétől én is a tüsszögők és orrfújók sorába tartozom :))))

márta said...

Telepítsetek vírusírtót a gépetekre! :)

magdanya said...

nekem 3 pici gyerekem van, meg 5 nagy, na jó teljesen igazából 5 "sajátszülésű", 3 a férjem előző házából való. na szóval mi évente csak 1x vagyunk betegek: úgy kb. szept. közepétől április/májusig!

márta said...

Ez jó! :))))