Tuesday, November 27, 2007

Máskor is volt már

fagyás reggel, de ilyen tükörszerűnek még nem láttam az utat. Olyat kacskaringóztam rajta, hogy ezt akárki megirigyelhetné. Jó, hogy épp akkor és épp ott nem volt senki, akinek nekimehettem volna. Nagyon rossz érzés, mikor valamit nem tudok kontroll alatt tartani. Amikor például autóról van szó, akkor még veszélyes is, nemcsak rossz, más esetben csak az egóm sérül.
Aztán Enikőnek megint eszébe jutott, hogy ő nem is akar óvodába járni, és végig ezt ismételgette panaszos hangon: Nem akarok óvodába menni! Beteg vagyok! Jaaaj, fáj a fejem ( a torkom, a lábam, a kezem, blablabla)... Kiválóan el tudja játszani időnként a hattyú halálát, még sokra fogja vinni az életben. :)
Vajon van a németben olyan szó, ami megfelelne a szép magyar izének? Jó lenne, ha lenne, nekem nagy szükségem van rá, hogy egy akármilyen nyomorúságos mondatot végig tudjak mondani, de úgy is mondhatnám, hogy egy akármilyen mondatot nyomorúságosan végig tudjak mondani.

3 comments:

Adona said...

nem tudom, hogy van-e, de szerintem kitalálhatnál te is egyet :)

Anonymous said...

igen...van...éspedig....dings(dingsda):))))ding...

encóka said...

milyen jó, hogy nem volt ott semmi! és nincs tovább is a történet...