Monday, November 26, 2007

Levinél olvastam,

hogy Kaszparovot elzárták, mert nem is tudom miért, tény, hogy P. ellen lázadozott, s talán jobban tette volna, ha csendben marad. Most sakkozhatna nyugodtan. (Azért nem írom ki az orosz elnök teljes nevét, mert Levi szerint minket is bezárhatnak, bár én már kiírtam, mikor neki kommenteltem, úgyhogy minden lehetséges ezek után.) Nekem meg eszembe jutott, hogy valamelyik nap hallottam a rádióban, hogy ezt a P.-t béke-nobeldíjra jelölték. A jelölést egy alternatív energiák kutatásával foglalkozó svájci székhelyű intézet tette meg, amely szerint Putyin nanotechnológiára vonatkozó tervei lehetővé teszik a kőolajért folytatott háborúk megelőzését, így hozzájárulnak az általános béke építéséhez. Nem azért mondom, mert én nem sokat értek a nanotechnológiához, pedig szegény Zs. épp eleget próbálta nekem elmagyarázni a lényeget ( azért átjött valami, tényleg!:)), de akkor is, szerintem jelöljék a fizika-nobeldíjra, ha van ilyen, mert a béke-nobeldíj szvsz nevetséges lenne az ő esetében, elég, ha csak a csecsen-konfliktus "békés" megoldására gondolunk. Ezek után, figyelembe véve a világ dolgait, már csak arra várok, hogy B.(bé, mint bokor)-t is béke-nobeldíjra jelöljék. (Nem merem kiírni a nevét, mert már az övét is kiírtam egy kommentbe, és tartok tőle, hogy keresni fog a CIA vagy FBI, vagymi...)

5 comments:

Anonymous said...

jót nevettem ezen a bejegyzésen:))és kösz, hogy reklámozod itt Naplopót, mert ő bezzeg nem reklámozza magát a 360-on.

Anonymous said...

Lehet, keresni fog téged a CIA (Consiliul International Anabaptist) és az FBI (Federatia Baptista de Informare)...

Levente

Anonymous said...

Nyugdijalapnak azert nem lehet rossz egy bekenobel.

Anonymous said...

De most akkor.. Puttyony.. tulajdonkeppen megis megerdemli a Bekenobelt, mert a hoborgo Kaszparov eltavolitasaval csendet es bekesseget hozott el.. erre nem is gondoltatok?

Anonymous said...

De akkor amerikai pajtása jobban megérdemli, ő mégiscsak több hőbörgőt intett már békességre...