Friday, November 2, 2007

Reggel van,

meg ilyenek. Kinnt ugatnak a kutyák. A kutya az az állat, aminek négy lába van és ugat. Lerajzolni nem fogom. Á, megártott a sok olvasás...Ma egy új nap kezdődik el, és én is újat kezdek. Mert megmondom őszintén, két napig nem nagyon csináltam semmit. Jó, leszámítva, hogy egy hónapra való mesét hangosan felolvastam, és éjjel is ugyancsak olvastam, de azt már nem hangosan, és nem is mesét persze. Semmihez se volt kedvem, bár tudom, az élet nem kedv kérdése. Ma munkaterápiát tartok, nekifogok mindenféle nagytakarításos dolognak, és be sem kapcsolom a gépet és a netet. Najó, viccelek ám, hogy kapcsolnám be, hiszen ki sem kapcsolom. Nem ám, csak viccelek! Én nagyon vicces vagyok ám. És most nem vicceltem...

6 comments:

Időbeosztás-guru said...

Én hangosan felnevettem az első pár sor után...

Anonymous said...

Betársulok hozzád a munkaterápiában, nálunk is most sok a takarítni, sütni-főzni való...ma délután kezdődik az ifi-konfi,és estétől vendégeink lesznek...úgyhogy:hajrá! mondom neked s magamnak...

Anonymous said...

Képzeld nekünk is van kutyánk, meg a körülöttünk lévő összes szomszédnak is van legalább egy (az min. 5 kutya) és nekik is négy-négy lábuk van és mind tudnak ugatni is. De nemcsak tudnak, szoktak is ám, nappal is meg éjszaka is de főleg akkor amikor a gyerek alszik, pl. most. Nagyon szeretek itt lakni, a panel után ez egy kis luxusszálloda, gyönyörű kilátással a szomszédok kertjeire meg a Dacia Hotelre és a gyüli is látszik, de megmondom őszintén a kutyákkal nem számoltam. Annyira idegesitenek, de a lakótelepen meg macskákkal voltunk tele és ők is jó hangosak tudtak lenni és még randalliroznak is.

Anonymous said...

Nekem ugy nez ki ma is elmarad a takaritas...mert lesz egy 1napos ifikonfi, Mike Samu a meghivott eloado, es iccse uccse nem szeretnem kihagyni...ugyh inkabb a takaritas tolodik.....ujra....:D
De neked azert gratulalok h igy raszedted magad!:)

Anonymous said...

Ja, persze ettol nem kell most egybol azt hinni, h terdig ero szemet van nalunk!:D:D:D:D

márta said...

Én ne hiszek ilyet, de nálunk hidd el, hogy akkora volt...:)