Monday, November 26, 2007

Próbálom

kutyafuttában behozni az ironing területén levő lemaradásomat, (hátha valaki nem tud angolul, aztán azt fogja gondolni, milyen hűde dolgokkal foglalkozom), közben a öcsémtől kapott Bee Gees dvd-t nézem-hallgatom, és már megint eszembe jutott róluk a deriválás és jópajtása, az integrálás, de akkor is tetszik. Ráadásul rajta van a Words is, és ez passzol az előbbi posthoz. It's only words, and words are all I have to take your heart away... Közben arra gondolok, milyen bolondságos és irreális a körülöttem levő világ, és Annám szavaival élve néha eszembe jut, egyáltalán létező vagyok én?, de úgy látszik, ez a dolgok rendje. Tudom, hogy zavaros, de oka van az ilyen érthetetlen mondatoknak is ám.

6 comments:

Anonymous said...

Marti...ezt viszont en szeretnem meghallgatni-nezni:D
Viszont nincs ra otletem, h te hogy juttathatnad el hozzam?:D Tudom, pofatlan vagyok...de mikor a beegees olyan jo.....;;);;):D

márta said...

Nekem van ötletem. Az én öcsém és a te bátyád révén fog elintéződni a dolog, de ők ezt még nem tudják. :)

Anonymous said...

Nekemiskell bee gees dévédé...

Levente

márta said...

Miért akar hirtelen mindenki beég(e)és-t ?:)

Anonymous said...

Nem tudom, igazan...en miert utanozlak teged es Levi miert utanoz engem?

Anonymous said...

És miért béget itt mindenki?