Monday, November 19, 2007

Nem is rossz

az új Petőfi rádió, vagy mi is az új neve, MR2...Az az igazság, én a régit elég ritkán hallgattam, állítólag olyan beszélgetős-betelefonálós volt, és nemrég ezt teljesen átalakították zenélősre, tehát végülis olyan, mint a Sláger rádió, csak nincs benne tízpercenként egy reklámblokk. A kereskedelmit összehozták a közszolgálatival, és a zene se rossz. Nem is tudom, mit járattam a számat a változás ellen, azt hiszem megszokásból. El kell fogadni, hogy a beszélgetős korszak lejárt, itt van helyette az új, erre van igény, aztán kész.

8 comments:

Anonymous said...

azota mar nem is hallgatom...
hiaba jo a zene... mintha csak mosnak az ember agyat a zenevel :)
a petofit megszerettem, ugy beszelosen, ertelmesen meg persze jo viccesen is. no meg a kozvetitesek... ah... sebaj, meg van mas kozszolgalati radio is, ami valtozatos es masrol is szol mint kereskedelem-rol ;)
ez ma olyan mint a wikipedia vs. last.fm :D

Anonymous said...

Én nem nagyon hallgatok rádiót, de valamikor sokat hallgattam ezért merek hozzászólni a témához: én sem értem miért kell minden rádió-adó zenei legyen, miért kell minden egyforma legyen, persze, mert a régi már nem eladható, és ez az élet majdnem minden területére révényes. Igaza van Pintér Bélának: "Mindenki hasonlit mindenkire, mint a keltetőben a sok napos csibe."

márta said...

Én csak próbálom a dolgok jó oldalát nézni. Amúgy :), ma este valami nyelvművelő műsort hallgattam (volna) a Kossuthon, de a nő, aki a nyelvemet akarta művelni annyira hadart és raccsolt, hogy csak annyit értettem belőle, hogy állítólag van olyan jelenség, hogy a közmondásokat félremondják, vagy vmi ilyesmi. Tehát az "Aki másnak vermet ás, maga esik bele" helyett azt mondják, hogy "Aki blablabla, az sírásó." A többit nem értettem.

Anonymous said...

ah... erre a blablara+siraso kombinaciora kotelezo leirnom a Bula-s viccet:
"Az iskolaban, osztalyfonoki oran a tanarno megkerdezi a diakokat:
- Janoska, apukad mivel foglalkozik?
- Szemetes.
- Jaj Janoska, mondd inkabb azt, hogy a koztisztasagnal dolgozik.
- Lacika, a te apukad hol dolgozik?
- Apam siraso!
- Jaj Lacika, ezt ugy szoktak mondani, hogy a temetkezesi valalatnal...
A vegen sor kerul Bula-ra is.
- Bula, hat a te apukad mivel foglalkozik?
- DJ a Mystic Club-ban!
- Vagyis?
- Harangozo a templomban!" :))
szoval lehetne kantor is ;)
PS: kene szokjad egy kicsit a hip-hop vs. rap kombinaciot :)

Anonymous said...

Szerintem a radio prostitualasanal leteznek szomorubb temak is.. beszelgessunk peldaul az oktalanul kimoderalt kommentekrol!

(rap, rap, rap (=rhythmic american pop..) .. aki masnak vermet as, az siraso/ vagy homunkas!)

márta said...

Melyik volt oktalanul kimoderálva? :) Mert ha te írtad, és én moderáltam ki: 1. vagy nem volt oktalan 2. vagy nem is lett kimoderálva 3. vagy nem is volt komment 4. vagy nem te voltál te 5. vagy nem is én voltam én.

Anonymous said...

Bocsanat.. azt hittem, hogy a prostitualni szo emlitese mar atlep egy ingerkuszobon.. jo, majd probalkozok mas temakban is, igyekszek tenyanyagot gyartani az oktalan moderalasrol.

márta said...

Tudod, hajrá luj zavaros!:)