Saturday, November 10, 2007

Nekem nagyon okos

fejem van, mert például figyelembe veszi, hogy milyen nap van, és csak azután kezd elkülönböző trükköket bevetni. Arra gondolok, hogy például ma szombat van, és mikor reggel felébredtem, forgott velem rendesen a világ, szóval szédültem, vagymi. Anna vajaskenyeret kért, valahogy kimentem a konyhába, vágtam neki kenyeret, aztán ő megkente magának. Sára azonnal átvette a pótanyukai szerepét, látva, hogy használhatatlan vagyok, meg minden, és különböző parancsokat osztogatott ki ( én azért nem szoktam ennyit parancsolgatni, úgyse hallgat rám senki)...Enikővel még ment valamire, de Anna kerek-perec megmondta neki, hogy nem te mondod meg, hogy mit csináljak. :))Na, én ennek örülök tulajdonképpen, mert jobb ez, mintha ész nélkül hallgatna mindenkire. És azért vannak hárman, hogy megtanulják megoldani a konfliktusaikat, lehetőleg úgy, hogy win-win szituáció legyen a vége. Aztán szép lassan helyrejöttem, és most csak azért ugrottam megint be :), mert ki kellett mennem anyósomékért az állomásra, és akkor már összekötöttem a kellemest a hasznossal. Terrrrmészetesen a fuvarozás volt a kellemes rész! :)) És holnap már tényleg megkérdem G.-t, hogy mi is van a gépemmel, mert ez így nem állapot ám.

2 comments:

csillag said...

de aztán tényleg kérdezd meg G.-t hogy mi van a gépeddel, mert ez így nem mehet tovább:|

Anonymous said...

igen igen,
én is azt mondom, hogy kicsit közvetítsd valami úton módon G.-nek, hogy kell!!! az a gép, már én is várom, hogy valami ilyesmit írjál, ohgy : az én gépemről írok, mert G. megjavította... blablabla, vagy valami hasonlót :D
én is nagyon várom már, hogy legyen gyógyult géped :)
Erika