Friday, November 30, 2007

Még mindig az

adventi koszorút készítem. Merthogy az este rájöttem, hogy csak fehér gyertya van itthon, és idén más színt szeretnék. Ma elmentem gyertyát venni, de lásscsodát, hát megint fehéret választottam, ne kérdezzétek, miért. És fenyőágat sem vettem kölcsön, mert megszólalt a lelkiismeretem. Most szárítom a konvektor tetején a citrom és almakarikákat. Előbb-utóbb kész lesz. Jó munkához idő kell, valamint nem kerget a tatár. És megfestettem életem első üvegmatricáit.
Valamint. Láttam egy aranyesőbokrot ( nem biztos, hogy ez a neve, de benne van az arany szó, az biztos), és megállapítottam, hogy azt hiszi szegény, itt a tavasz, pedig nem is. Ott bontogatja a szép kis sárga virágjait. Lehetne jó kis lelki párhuzamokat vonni, meg is tenném, ha az én lelkem történetesen párhuzamban lenne az esettel, de nincs, mert jelenleg az ésszerűség keretein belül szeretnék maradni. Ő is jobban tenné, ha tavasszal rügyezne, most pedig téli álmot aludna. Mindennek megvan a maga ideje.
Semmiségekről-való-közléskényszer session closed.

10 comments:

Noémi-Ruth said...

Nem lehet, hogy téli jázmin volt? Hasonlít az aranyesőre, úgyanolyan bokros lesz, és ilyenkor csak virág van rajta, majd később bontja ki a leveleit (virágzás után, mint az aranyeső - jobban mondva aranyvessző, mert ez a rendes, becsületes neve :)) Nekem van a téli jázminról kép a blogon, ha a a keresőbe beírod, meg is tudod nézni :)))

márta said...

De. Téli jázmin az ebadta. Pedig már vagy két napja állandóan meghökkenek, amikor elmegyek mellette. Olyan vagyok, mint a fickó a viccben, mikor megkérdik tőle, hogy látott-e már telefont.Erre ő, hogy látott egyszer, de lehet, az se az volt. De az is lehet, hogy nem is olyan vagyok, csak úgy tűnt egy pillanatig...

Noémi-Ruth said...

Hát, azért a sárga virágok megtévesztőek, mert az aranyvessző sokkal ismertebb. Nekem pont azért kedvencem a téli jázmin, mert télen virágzik és ezt hihetetlen csodának tartom, hogy éppen ez az idő jó a virágzásához és hogy ilyenkor fényesíti meg azok életét, akik veszik a bátorságot és rácsodálkoznak a szépségére :)))Tiszta jó, hogy te is ezt teszed :))

Anonymous said...

Nálunk az egész kerítést befutotta a jázmin, de nem láttam, hogy virágzott volna. Lehet, hogy a miénk nyári? Mert egész nyáron virágzott.

márta said...

Akkor az nem jázmin lehetett, mert ennek az a neve, hogy téli. Figyelni kellett volna annak idején biológia, vagymilyen órán...

csillag said...

akkor miből lesz a koszorú, ha nincs fenyő?

márta said...

Hát van egy szalmakoszorú alap, arra tenném a fenyőt is. Amúgy nem azért mondom, de nagyon szép lett, és tényleg igaz az, hogy az alkotói munka (bár ezt nem nevezném annak, de na!) jó terápia mindenfélére.

Anonymous said...

Láthatnánk mi is hogy milyen szép lett?!Tényleg lefotózhatnád és feltehetnéd a blogodra, hogy megcsodáljuk...Külömben gratulálok az alkotói ambiciódhoz!!!Én az idén (ma) megvettem készen az adventi koszorút, s még egy kicsit kiegészítettem...De más egyébben éltem ki az alkotásra-késztető buzgalmamat...majd holnap felteszem és írok róla...

márta said...

Nem tudom feltölteni, mert valami kábel nincs jól bedugva, és a kábelek és én nem vagyunk mostanában jóban. (örülök, hogy a mikrofonkábel helyét megtaláltam. )

Anonymous said...

Nem értem ezt a jázmin-dolgot és nekem az idén nem lesz adventi koszorúm.