Monday, November 19, 2007

Anna ma itthon

van, mert nagyon meg van fázva, ma megyünk is orvoshoz később, és most éppen a jó meleg konyhában alkot. Rajzol, fest, ragaszt, ilyenek. Meglestem, egy rajz készül a tanító nénijének, ők ketten vannak rajta. Anna nagyon szeret iskolába járni, és H. néniért meg egyenesen odavan. Ki tudta hozni az én visszahúzódó lányomból azt, hogy állandóan jelentkezik órákon és azt hiszi magáról, hogy ő a legügyesebb és legokosabb az osztályban. Amúgy az összes többi gyerek is ezt gondolja magáról. Pedig van jónéhány hiperaktív meg ilyen-olyan gyerkőce. Hát, ilyenek is vannak, szerencsére.

7 comments:

Anonymous said...

Mielőbbi gyógyulást Annának!

Anonymous said...

jobbulást Annának :)
adjál neki olyan finom csipkebogyó teát, mint amit én ittam nálad :) ;)
és nagyon köszönöm a könyvet :*
puszi: Erika

U.i. aranyos volt apósod vasárnap Téten. Mondta nekem, hogy még máskor is látogassalak meg téged, hogy ne "érezd magad" egyedül. Tudom, hogy T.-t senki nem pótolhatja, de ha tehetem majd még bekukkintok hozzátok, de ti is jöhettek ;)

Anonymous said...

gyógyulást Annának!MI is teázgatunk:)

Adona said...

gyogyulast Annanak! :)

Anonymous said...

Jokivansagaimat kuldom en is Anna-kalanynak..

márta said...

:) Jólvanna, azt mondták, megmarad...

Anonymous said...

15 eves kor alatt mindenki a vilag legugyesebb es legokosabb emberenek szamit, es ez igy is van jol.