Sunday, November 4, 2007

Hogyan akarok én

gyereket nevelni, ha magamat is olyan nehéz? És miért van az, hogy a bizalom az néha olyan, mintha felelőtlenség lenne, és fordítva, és néha csak a végén derül ki, hogy melyik is volt az...Akkor meg már mindegy. És van-e olyan, hogy számítógép-analfabéta, mert akkor én az vagyok.( Kriszti, nem tudtam végülis megnézni, amit átküldtél az éjjel...:( Ne kérdezd, miért, fogalmam nincs. ) A biztonság kedvéért (Anna mostanában állandóan hozzáteszi ezt a mondanivalójához:)) most még visszafekszem egy kicsit. Most látom, hogy még csak 7 óra. Mióta ez az óravisszaállítás megvolt, össze vagyok zavarodva.

5 comments:

Anonymous said...

A bizalom mindig felelőtlenség.. csak ha még egy nálunk is naívabb embert sikerül kifognunk, akkor kivételesen mégis miénk a győzelem.

márta said...

Akkor ide jönne a keretszinkronszó, vagy nem? Végülis, mindegy. Ha a bizalom = naivítás, akkor bajban vagyok.

Anonymous said...

nem, ez en voltam! ("csak az okor kovetkezetes") A naivitas egy tagabb halmaz, mert oda tartozik peldaul a Mikulasra valo varakozas is, de azt hiszem, a bizalom is benne van.

Anonymous said...

bocsanat, azaz en:) (Megszokasbol bekattintom a Nevtelent)

Anonymous said...

Ne mondd senkinek, milyen licibe jartal...