Thursday, November 29, 2007

Idén teljesen

hidegen hagy a karácsonyi zsibongás, mert amit az üzletek művelnek már vagy egy hónapja, azt nem lehet másnak nevezni. Kerülöm is nagy ívben a hiperszupereket, majdhogynem csukott szemmel megyek vásárolni, ha már muszáj. Ma mégiscsak nekiveselkedem, és előveszem az adventi koszorú alapot, sőt este elmegyek egy kis fenyőágat lopni (szép, nemkövetésreméltó hagyomány!) és elkészítem, el én, a gyerekek már egy hete nyaggatnak miatta. Ezeket a köröket, a mézeskalácssütést, a karácsonyi ablakdíszek készítését, ilyesmiket le kell rónom, ha akarom, ha nem. Máskor alig vártam, hogy hozzáfogjak, idén valahogy elkerül az ihlet, de gondolom, majd útközben megjön. Muszáj neki, mert nem vagyok valami jó álarcviselés terén, bár azok kedvéért, akiket szeretek, mindenre képes vagyok.
Fehér a kert a város is fehér
s elindulnak szintén felém seregben
lábak és tárgyak advent nem tudok
semmit de mindent könnyen elhiszek:
kell a meglepetés kell kell az ünnep

(Csorba Győző, Ünnep előtt)

5 comments:

Anonymous said...

Honnan szereled elo ezeket a szep verseket?? egyik masik koltorol nem is hallottam...

csillag said...

nekem nem küldesz postán fenyőágakat? hogy ne kelljen lopjak?:P

márta said...

Lea, hát szalonista létemre szégyen lenne, ha nem ismernék ilyesmi verseket. (Amúgy természetesen neten találom őket, Mr. Google segítségével)
Eszter, hát szerezz magadnak, mindenki a maga bűneiért kell megbűnhődjön.:)

Anonymous said...

Én megkérem a legjobb barátomat, hogy intézzen neked szép meglepetéseket karácsonyra. Tényleg megteszem!
puszi :*, szeretlek
Erika

márta said...

Köszönöm. Szinte mindennap történik valami fejbekólintó dolog mostanság, de erről egyelőre nem beszélhetek. Csak kapkodom a fejem, és közben próbálom normálisan élni a napjaimat. De a karácsony, és az advent, és a Mikulás, és a nemtommimég akkoris szép lesz, muszáj, hogy az legyen. De lehet, hogy végül nem muszájból lesz az, csak egyszerűen magától. Abbahagyom, mielőtt totál érthetetlen leszek...:)