Thursday, May 3, 2007

Anyák Napja az óvodában



  Anna már rég várta a mai napot, mert ma ünnepeltük az oviban az Anyák Napját. Mi tagadás, én 
is vártam, ma reggel négy blúzt próbáltam fel izgalmamban, végül csak azért maradt a negyedik, mert nem volt időm az ötödikre... Úgy volt, hogy bementünk az anyukák a csoportba, és kb. egy órát játszottunk a gyerekünkkel, aztán meg volt egy kis műsor és ajándékátadás. Nagyon meghatódtam na, csak azért nem pityeregtem látványosan, mert senki sem sírt rajtam kívül. Vagy mindenki nagyon erősen tartotta magát. Holnap megyek Sárához anyáknapjázni, nehogy elfelejtsek zsebkendőt vinni...

2 comments:

Betti said...

Anna arcocskajaval mi tortent?

márta said...

Kb. egy hete nagyot esett az óvodában. Most már elég szép az arca, de mikor először megláttam, majd' elájultam.