Saturday, May 12, 2007

Egyszerű szórakozások



  Én nem tudom, más hogy van vele, de én azt látom, hogyha a gyerekek lefoglalásáról, szórakoztatásáról van szó, ugyanolyan eredményt érünk el akkor is, ha drága helyre, például állatkertbe, játszóházba stb. visszük őket, és akkor is, ha csak sétálunk egyet eső után a környező utcákon.
  Ma laza napunk van, elvagyunk itthon, nem megyünk sehova, nem hívtunk senkit. Én aludni szerettem volna reggel, de Enikő szokásához híven fél hétkor már villásreggelit kért. Bezzeg, mikor oviba kell menni, úgy kell kivonszoljam a konyhába, és a szájába adogatnom a falatkákat...
  Aztán miután mindenki felébredt és reggelizett ( ezt kb. fél 12-re sikerült elérni), akkor kivittem a gyerekeket egy kis eső utáni sétára. Remekül szórakoztak, csak a cipőjük és nadrágjuk lett sáros, illetve a Sára nadrágja el is szakadt. Egy tócsát kineveztünk hajókázó tónak, és hajtogattam egy csomó papírhajót. Azzal kb. egy órát elszórakoztak. Tettek bele virágokat, bogarakat, úsztatták őket, ilyesmi. Mikor az összes kishajó elázott, összeszedtük őket, és továbbálltunk. Minden tócsát jól megkavargattak, kimentettek a vízből néhány bogarat, aztán szedtek egy csokor pipacsot és hazajöttünk. Mire észrevettem, Sára időnként hátrahagyott egy-egy szál pipacsot, mint Jancsi és Juliska az erdőben a morzsákat, hogy majd 
"visszataláljunk" erre 
a szuper tócsás, sáros helyre :)
 

2 comments:

csillag said...

ilyet se láttam még, hogy valaki pocsolyában papírhajócskázzon:)) Nagyon jó, hogy nálad volt a fényképezőgép:)

márta said...

Igen, lassan olyan leszek, mint a japán turisták, mindent lefényképezek...