Tuesday, May 29, 2007

Szeretem,

  amikor mások megdicsérik a gyerkőceimet. Ha engem dicsér valaki, mondjuk ez szerencsére nem gyakran fordul elő, akkor zavarban vagyok, de ha őket, akkor egyetértek. Ma reggel 
Anna elvitte az oviba 
azt a Füles plüssfigurát amit szombaton kapott egyik barátnőjétől, és azóta egy pillanatra sem vált meg 
tőle. Tényleg 
mindenütt vele van. Örökre a szívébe zárta a Barika mellé. Kértem is az óvónőt, engedje meg, hogy ma az oviban is vele legyen. Erre mondta, hogy csodálja Annát, hogy mennyire tud örülni mindennek. A legtöbb gyerek bármilyen drága ajándéknak egy napig örül, aztán félreteszi, és várja a következőt. Szerintem ez valahol a szülő hibája is, nem?
  Aztán a suliban Sáráról mondták, hogy olyan mint egy napsugár, mindig kedves, mosolygós...Ezzel is egyetértek, bár én jól ismerem Sári másik arcát is, de azt nekem szokta tartogatni...:) Társaságban tud viselkedni.
  És hogy mondjak valamit Enikőről is, őt tegnap reggel elneveztük bio-vekkernek, mert kifinomult érzéke van az ünnep és szabadnapok felismerésére, ilyenkor extrém korán felkel és dünnyögésével, nyafogásával felveri az egész családot :(

2 comments:

Anonymous said...

Kell, hogy legyen a dolgok bálványozásában valami életszemlélet.. de szerintem ez a "megunom" dolog nem gyermeki, sok felnőtt háza is tele van olyan tárggyal, amit soha nem használ (ide tartozik pl. a felnőtt férfiak bizarr vonzódása a fúrógépekhez). Vannak olyan tárgyak, amiket nem használni, hanem birtokolni akarok (most szum. olyan 2 és fél tucat). Nem hiszem, hogy a gyerekeknél sokkal súlyosabb lenne ez a dolog, mint nálam;) .. legfeljebb bennük még van egy kipróbálási motívum is, mert még nem mindenről tudják, hogy mi az igazán jó (pl. képregényben a Pókember a tuti, legóban a kalózhajó a csúcs.. nem kellett volna megöregedni). Nem is csoda, ha megunnak valami bóvlit. Egy fogyasztói társadalomban szvsz. normális, hogy addig herdál az ember, amíg ki nem alakul az ízlése:).. aztán meg eszi a kommerszet.

márta said...

Fúrógépek és fúróhegyek, illetve fúróhegykollekciók, mindenféle konektorba dugható valamik, sehova-sem-beszerelehető tűzjelzőkészülék,hegymászófelszere-
reléstartozékok...ezekről tudok egy s mást. De hogy magamról beszéljek: soha nem viselt ruhafélék, max. kétszer használt konyhai ketyerék s most nem jut eszembe más, pedig biztos, hogy van még. Olyan irányba vitted el a témát, hogy csak nézek. Ez eszembe sem jutott. Analizálgatom a törpevilágot, közben meg jobb lenne, ha magamba szállnék...:I