Wednesday, May 23, 2007

Kismadár


Meg tudja mondani valaki, hogy milyen fajta ez a kismadár?

4 comments:

márta said...

Csak azért kérdeztem, mert tegnap egy kicsit vendégül láttuk ezt a madarat. Az udvaron pont melletünk szállt le, és nagyon bágyadt volt szegény. Meg akartam fogni, de beugrált egy autó alá, és le kellett hasaljak, hogy ki tudjam szedni. Féltem, hogy ha elindul az autó, meghal. Behoztuk, adtunk neki vizet, aztán egy idő múlva erőre kapott, és elrepült. Még fióka lehet. Nagyon szép a hangja. Talán valami rigóféle lehetett.

Anonymous said...

Sajnos, a Google meg nem tud olyat, hogy beadom a kepet s kiadja a nevet... :(
Jozsi

Anonymous said...

Tegnap olvasgattam a régi írásaidat és nem hagyott nyugodni ez a madárka. Muszáj volt megnéznem, hogy mi lehet. Ha minden igaz, akkor poszáta, mégpedig Bujkáló poszáta.
Nagyon kis aranyos :)))

Anonymous said...

Kedves Márta! Ez a helyes kis madár egy széncinege fióka. :)
Csak pár napja fedeztem fel a blogot, így még csak itt tartok az olvasásban. :) Üdv. Bea