Tuesday, May 29, 2007

A hisztiről

  Aki olyan szerencsés, hogy mindjárt három lánya is van, az már tud egy s mást a hisztiről, illetve  a hiszti kezeléséről. Tetemes "tapasztalatom" révén mondom, a legjobb ellenszer, amit nagyon sürgősen kell alkalmazni, az az ölelés és sok puszi. Még akkor is, ha legszívesebben mást tennék, például elrohannék, kiabálnék, ilyesmi. A hétvégén beszéltem egy nővel, akinek kicsi fia van - fiú létére ő is elég hisztis, úgy látszik, nincs olyan nagy különbség fiúk és lányok között ilyen téren -
és nagy büszkén mondta, hogy ő nem szokta megverni, inkább kiabálással szokta fenyíteni (!) És erre tényleg büszke volt. Amúgy én nem voltam hisztis gyerek, csak felnőtt koromban szoktam rá, de nálam is ugyanazt az ellenszert kell alkalmazni, mint  a lányoknál...:)

6 comments:

Anonymous said...

A módszerről már hallottam, de csak a hisztis élettárs elleni kezelési eljárásról (az .."amikor hisztizni akar, megölelgetem, megpuszilgatom" dologról.. ami formailag ugyanez).. ezt a kiterjesztését nem ismertem.. a fiúgyermekek nem puhulnak el túlságosan tőle, ha ilyen az anyukájuk?:)

márta said...

Hát ezt nem tudom, mert nem vagyok fiú, meg nincs is fiam, de szerintem nem. Nem gondolom, hogy kemény legényeket kiabálással és veréssel lehet faragni. Vagy olyan hozzáállással, hogy a fiúknak nem sírni. Tejóég, még jó hogy nincs fiam, fogalmam sincs, mihez kezdenék vele...:)

márta said...

Akartam mondani, hogy a fiúknak nem szabad sírni...Éhes vagyok...

Anonymous said...

Nem szabad? Akkor gyorsan le fogok róla szokni!

márta said...

Hm, azt hiszem, én még nem is láttam kb. 5 évesnél idősebb fiút sírni...

Anonymous said...

Amióta van YouTube, nem merek ilyeneket felvenni videóra.