Thursday, May 10, 2007

Eni-rajz


  Ezen a héten Anna és Enikő itthon vannak, betegek... Ilyenkor sokat rajzolnak. A folyósó fala tele van a rajzaikkal, és mappába is gyűjtöm őket. Enikő most fejezte be egyik művét, látható is a fenti képen. Egy saját maga által kitalált mesét rajzolt le. A kép 
bal szélén én vagyok 
ábrázolva egy gyertyával a fejemen, amint virágot szedek a réten. Általában én rajta szoktam lenni a rajzokon valamilyen formában. Aztán a kép másik felén látható egy barlang, és azok a fekete kis valamik csupasz csigák lennének, amint éppen menekülnek a rózsaszínű alak elől, aki itt a rosszat testesíti meg. A barlangban van egy kedves kis mackó, aki a csupasz csigák barátja és segít nekik.   A nevét saját kezűleg írta le kétszer is. Most nem, de általában az "Ő" betűbe szokott rajzolni vidám kis
 arcot, vagy az ékezeteket 
fülként biggyeszti oda. Sára csinált még ilyet, mikor az írott "a" betűből kellett írni egy oldalt, akkor ő is megszemélyesítette őket. Tiszta élmény figyelni a kis dolgaikat :)

2 comments:

Anonymous said...

Változnak az idők.. én a gyerekkoromat tankok és sugárfegyverek rajzolásával töltöttem.. valószínűleg a BUMM volt az első szó, amit megtanultam leírni, és soha nem rajzoltam arcot az U betűbe.. jaj, egy könycsepp.. keresek is egy kék-piros postairont, azzal lehet a legjobb légpárnás harci helikoptert és taposóaknát rajzolni (a kék a szilárd részekhez, a piros a robbanáshoz).. muszáj kicsit nosztalgiázni.

márta said...
This comment has been removed by the author.