Monday, May 28, 2007

Kirándulás

  Ma délig szomorkodtam egy sort, aztán úgy döntöttem, csatlakozom egy díszes társasághoz, és én is kimegyek a teveli tóhoz kirándulni (kb.20 km-re van Pápától). Gyorsan összepakoltam egy piknik-kosarat, a három gyereket + az anyósomat is az anyós-ülésre, s irány a tó. Csak fürdőruhákat felejtettem el vinni, de anélkül is megvoltunk. Építettünk homok-kastélyt és én egy homok-piramist is... Aztán játszottunk frizby-focit, hát az nagyon jó volt. Annyira kifáradtam és annyit nevettem, hogy csak na. Egyszer a nagy lendületben összeütköztem egy angol anyanyelvű fickóval, és szó szerint egy ideig csillagokat láttam. Szegény mind mondta, hogy sorry, én meg mind mondtam, hogy never mind, de azért utána igyekeztem elkerülni. Ja, említettem már, hogy ma voltunk kirándulni?...:)

1 comment:

Betti said...

örülök, hogy sikerült fölülemelkedni a szomorúságon :)