Saturday, May 26, 2007

Megint teszt :)

 Mivel a mai nap a lustaság jegyében telt el eddig, úgy döntöttem, hogy így is fejezem be, aztán holnaptól kezdve nagyon szorgalmas leszek. Na, hát a lustaságom nem terjed ki mindenre, például a teszt- megoldásokra nem. Itt megoldottam egy EQ (Érzelmi Intelligencia) és egy SQ (Rendszerező Intelligencia) tesztet. Ezekből kiderült, hogy míg mások problémáinak megértése és kezelése területén átlagos képességekkel, addig a rendszereket elemző, feltáró és megértő képességek területén átlagon aluli képességekkel rendelkezem. Végre, valamiben nem vagyok átlagos! A két teszt együttes eredménye: tipikusan női  aggyal rendelkezem, de vészesen megközelítem az extrém női agyi tartomány határát. (Ez feketével van besatírozva a koordináta rendszerben).

5 comments:

liv said...

jelentem, itt egy extrém női agy!!!! :D

márta said...

Jaj de jó! Leszünk barááátooook?

liv said...

naná!!! :D

liv said...

jelentem, G-nek extrém férfi agya van. mindenesetre az autistától messze van. :D ennek azért örülök.

márta said...

Az a gyanúm, hogy T.-nek is, és most már azt is értem, miért mentem hozzá és ő miért vett el, hát azért, hogy végre egyensúlyba kerüljünk.