Wednesday, May 9, 2007

Palacsinta á la Prodánné



A sima még jól néz ki, de a fordítottja...:(

5 comments:

Betti said...

:D
Szerintem az ize kitünő.
Sokat gondoltam ma palacsintára, azt hiszem nekifogok.
Ami elszakad azt mind én eszem meg :)

Anonymous said...

az enyeim is ilyenek lettek legutoljara, sorozatban, de azert elfogyott:)

Anonymous said...

Én azt hittem, hogy csak az én első palacsintám volt ilyen.. sohse fogom elfelejteni.. fejmagasságban tépte szét a gravitáció, miután megpróbáltam megfordítani a levegőben, és a darabjai beborították a konyhát.. jobb az ilyen traumákon gyerekkorban túlesni.

márta said...

Nekem mindig ilyenek az első palacsintáim, ahányszor nekilátok sütni. Megfordítani a levegőben pedig akkor sem tudnám, ha az életem múlna rajta .

zizzancs said...

épp tegnap sütöttem ki negyvenet:D az első mindig szakadt, de az a legfinomabb...;)