hogy jót tesz-e az autónak, ha például nem egyesből, hanem kettesből indulunk el. Merthogy ma reggel állandóan ezt csináltam, mert elfelejtettem, hogy nem váltottam vissza megállásnál, és mindig kettes sebességből indultam tovább. Csodálkoztam is, hogy egyáltalán elindult, de azért nem mertem megpróbálni a hármasból való indulást, pedig az is érdekelne.
Azért gyanítom, hogy nincs ez így jól, épp ezért lécííííí, egy szót se T.-nek, mert ő úgysem olvassa a blogomat, meg aztán minek idegesíteni, ha nem muszáj. Nem tudom miért, de valahogy nagyon érzékeny az ilyen autós dolgokra...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
:)))
J.is, mikor harmasban syaguldottam at a vonatsinen... pedig nem tortent semmi kulonos...
Márta, ha egyedül voltál az autóban, akkor egyesben indultál, és kész. Nincs mit kommentáljon senki.
Fogadjunk, hogy T. megérez valamit és ezt el fogja olvasni :)
En azt nem értem, hogy lehetett megállás után kettesből indulni? Ez azt jelenti, hogy megálláskor végig a kuplungon (hogy mondják ennek nálatokfelé...) tartottad a lábad?
Ha igéred, hogy ezután vigyázol erre, akkor ennyitől nem lesz semmi baja. Különben húzatáskor vagy tolatáskor (ha pl. lemerül az akku) éppen ez a módszer, kettesből inditani.
Józsi
Ja, tényleg a TENGELYKAPCSOLÓN (képzeld, így tanították a tanfolyamon :)) tartottam a lábam, mert azt hittem, egyesben vagyok...
Ciii vagyok (de nem szakértő....), és szerintem ha jó erős a motor, ( 200 lóerő fölött plusz egy szamárerő... :))) akkor nem gond
B :)
Post a Comment