Friday, May 18, 2007

Kérdések

  Tegnap este a következő kérdésekre kellett válaszoljak ( a kihallgatást végző , amúgy nagyon bájos rendőrkisasszony árgus szemekkel figyeli egy ideje az életemet, és most "lecsapott" rám):
  - Szereted még Apát?
  - Nem bántad meg, hogy férjül vetted?
  - Akkor is szereted, amikor felbosszant?
  - Ti osztálytársak voltatok?
  - Nem? Akkor hol találkoztatok?
  - Azonnal beleszerettél?
  - Nem? Akkor ő szeretett beléd azonnal?
  - És te mikor szerettél bele?
  - És mikor kérted meg hogy menjen hozzád férjül?
  Hát ilyesmi kérdésekre kellett válaszonom tegnap este...
  De gyakran hallom a következőket is:
  - Mikor én még nem voltam megszületve, akkor hol voltam?
  - Gondoltál akkor rám?
  - Igaz, hogy pont ilyen kislányt szerettél volna, amilyen én vagyok?
  - Nem szeretted volna, hogy csak egy gyermeked szülessen?
  Tudják a választ, de azért mindig újra és újra megkérdezik :)
 

5 comments:

Időbeosztás-guru said...

A válaszokat nem irtad le...

Betti said...

:)) he-he...
Nálunk már régebb:
-Hol voltam, mikor menyasszny voltál?
-Még nem voltál.
-(szomorú hallgatás)
-... Isten tervében, gondolatában.

márta said...

Íme a válaszok röviden az első szett kérdésre: Igen.Nem.Igen.Nem.Táborban.Nem.Azt hiszem.Később. Ő kérte. :)

csillag said...

Köszi a válaszokat :D

Anonymous said...

És a lelkesedés?:) Ez így tényleg olyan, mint egy kényszervallatás!