Sunday, June 10, 2007

Aforizmák

A papucsférj az az ember, akinek otthon keveset szabad, de amit szabad, azt muszáj.
Belegondoltál már, milyen lenne a világ férfiak nélkül? Nem lenne bűnözés és egy csomó boldog, kövér nő szaladgálna az utakon. (Marion Smith)
A statisztikák azt mutatják, hogy a nős férfiak tovább élnek, mint a nőtlenek, de sokkal jobban kívánják a halált. (David S. Goldberg)
Ha egy férfi ok nélkül ajándékot visz a feleségének, annak oka van. (Molly McGee)
Imádok a semmiről beszélgetni. Ez az egyetlen téma, amit kicsit ismerek. (Oscar Wilde)
Az ideális férj az, aki nem iszik, nem dohányzik, nem veszekszik és nem létezik. (Brigitte Bardot)
- Winston, ha az Ön felesége lennék, mérget öntenék a kávéjába!
- Nancy, ha az Ön férje lennék, meg is innám azt!
(beszélgetés Nancy Astor és Winston Churchill között)

12 comments:

Anonymous said...

Annak is oka van, hogy te most ilyen aforizmakkal traktalod magad?
Jozsi

márta said...

Ja, vitriolos hangulatban vagyok. Különösebb oka nincs.

Anonymous said...

Miért csak Oscar Wilde-on tudok derülni mindig?

márta said...

Hát éppenséggel én sem kaptam nevetőgörcsöt a Vonnegut idézettől :)

Anonymous said...

Edes lesz a bosszud, mar elore erzem.. de Oscar Wilde tenyleg nagysagrendekkel frappansabb, mint barki mas.

márta said...

Nincs bosszú. Egyetértek. Már azon is gondolkoztam, a tőle idézett mondatot teszem a fejlécre, de József Attilát azért jobban szeretem.

Anonymous said...

tegye hatra a kezet aki nem ismeri egy kicsit a semmit!! :)

az ajandekozasrol most gondoljam azt, hogy sose jo ajandekot vinni? mert mindig ott lesz a dilemma?

s akkor meg csodalkoznak masok, hogy miert oszul az ember ;)

márta said...

Meg kell, hogy mondjam neked, Kiddos, hogy mikor veled beszélgettem annak idején, tudatosult bennem először, hogy milyen az, amikor a semmiről beszélgetünk. Amikor valaminek nincs se eleje, se vége. Kifejezetten felüdítő :)

márta said...

Ja, és a Wilde-os idézeten kívül a többit gonoszkodásból írtam. Vegyetek nyugodtan ajándékot az asszonyoknak.

Anonymous said...

Nem veszek!

Anonymous said...

marta, ez komoly? en voltam az aki bevittelek a semmi kozepebe?
jaj :)

s hasznalt? ;)

márta said...

Yes Sir, te voltál. Emlékszem, többen is mendegéltünk hazafelé, mi beszélgettünk, aztán egy kedves kis lakótársam megkérdezte miután te elmentél, hogy miről is beszéltünk, mert ő egy kukkot sem értett belőle. Mondtam neki, hogy én sem :) De ahogy telik az idő felettem, kezdek rájönni, hogy ilyen semmiségekért jó élni. Pedig most már mindenki elvárja, hogy normális legyek.