Monday, June 11, 2007

Jó pap holtig tanul,

  ezért gondolom, hogy a jó (ez nem én vagyok!) háziasszony is. De azért minden nap tanulgatok valamit. Minden napra jut egy kis hasznos tanulság. Azért az nagyon elcsüggesztő, mikor jobbára azzal telik a napom, hogy eltűntetem valamilyen általam előidézett katasztrófa romjait. Ilyen szempontból ez a mai nem az én legjobb napom , de az Annáé sem, aki mostanában állandóan beesik az asztal alá. Az külön történet, mikor ezt levesevés közben teszi. Sokkal jobban jártunk volna, ha ma reggel gyorsan kimegyünk valamerre és étteremben eszünk. Igaz, az eperszörp akkor is robbant volna. DE, én amondó vagyok, nézzük mindennek a jó oldalát: 
1. Ti valószínüleg jól szórakoztok mindezt olvasva, és örültök, hogy nem vagytok a helyemben. 2. Mivelhogy ez az eperizé harmadszori felmosás után is ragad, és a plafont
 csak picit tudtam 
letakarítani, véletlenül feltaláltam egy humánus, bio-légyfogót.
3. Más jó nem jut eszembe ezzel kapcsolatban, de ha még van, akkor ne hallgassátok el.

No comments: