Saturday, June 23, 2007

Ma annyira





lusták voltunk, hogy a gyerekek délután fél kettőkor még pizsamában voltak, fél tizenkettőkor reggeliztünk, és bár már reggel el akartunk, - jobban mondva csak én akartam - menni a tihanyi levendulafesztiválra, végül csak délután négy órakor indultunk el. Semmi okunk dicsekvésre, csak azért írom le, ha valaki netán még így járna valamikor, ne legyen kisebbségi érzése emiatt. El is értünk a fesztivál legvégére, és vetem magamnak egy pici csokor levendulát, nagyon jó az illata. Aztán lementünk egy kis falu strandjára, a képek ott készültek. Hazafelé jövet mondja T., hogy ő lusta megnézni a térképet, majd az intuíciója hazavezet minket. Nohiszen, jobb lett volna az én intuíciómra bízni magunkat, mert bár a tájékozódási képességem tényleg katasztrófális, de az intuícióm, AZ rendben van. Jót kacskaringóztunk na, de nem bántuk annyira, mert annyira szép volt a táj.

3 comments:

Betti said...

De szép a háttér az utolsó képnél!
Szombaton mi 11-kor reggeliztünk... :)

márta said...

Élőben sokkal szebb volt a háttér, pont ezért tolakodtam én is oda a képre a kis levendulacsokrommal. A képek valahogy nem igazán adják vissza az igazit, de azért na...

Anonymous said...

Látom, egy ritka "vadat" is sikerült lencsevégre kapni :)
Józsi