Monday, June 4, 2007

Fogadás

  Ma reggel én vittem Sárát suliba, hát kit látok átmenni előttünk az úton!? Farkas Bertalant, az első magyar űrhajóst, aki járt is az űrben. Bár, az is lehet, nem ő volt, de nagyon hasonlított hozzá mindenesetre.
  Segítségeteket kérem azügyben, hogy ha tudja valaki, Nicky Lauda mikor volt a karrierje csúcsán, a 70-es avagy a 80-as években, mondja meg nekem is. Az este vitáztam T.-vel ezügyben, ő azt mondja, hogy a 70-es, én pedig, hogy a 80-as években. A végén pedig fogadtunk különböző dolgokban, és ezért nem mindegy , hogy kinek van igaza...:)

3 comments:

Anonymous said...

Lauda 71-ben kezdte forma 1-es palyafutasat, 74-ben vilagbajnoki 4-ik lett, de 75-ben mar megnyerte elso vilagbajnoki cimet. Tovabba 77-ben es 84-ben is vilagbajnoki cimet nyert... Meg csak azon kell majd vitazzatok, hogy ki a nyertes:).

Anonymous said...

És "Niki" Lauda.. a Nikolausból!

márta said...

Rendben van, legyen Niki. Csak gondoltam odateszek mindent, c-t is, k-t is, sőt y-t is, abból baj nem lehet :)
Azt hiszem, elvesztettem a fogadást:( Pedig nagyon szerettem volna megnyerni valamit... Ki kell találjak valami más témát, amire lehet fogadni. Senki sem akar velem fogadni valamiben? Akármiben? :)