Friday, June 8, 2007

Apróságok

  Soha többet nem eszek úgy cseresznyét, hogy előtte nem szedtem ki a magját, bár a magjával semmi bajom, ÉS nem vizsgáltam át tüzetesen egy nagyítóval. Lehetséges, hogy veszek magamnak mégiscsak egy növényt. 
Mindenki megérdemel
egy második esélyt.
Fogalmam sincs, miért álmodtam arról, hogy vizsgaidőszakban vagyok és semmit sem tanultam a hamarosan kezdődő vizsgámra. Lehet, hogy még nem dolgoztam fel, hogy tényleg volt ilyen? Mr. P. azt mondja, nem tud pihenni egy ilyen lakásban, ahol állandóan ekkora zsivaj van, Anna naponta kb. 50 lapot használ el különböző kreatív dolgokra, Sára utolsó pillanatban hirtelen imádja a zongoraórákat, Enikő nem engedi levágatni a haját, de összefogni sem, ezért úgy néz ki mint egy Paul McCartney fiatalkorában, én pedig arra gondolok, hogy ideje lenne vasalni.

No comments: