Sunday, June 24, 2007

Biztos

észrevettétek az oldal aljában a számlálót, amely azt méri hányszor "kattantatok" rám. Azt hiszem, május második hetében tettem fel, - nagyon nehezen, mert az ilyesmi nem az erősségem, - csak úgy, kíváncsiságból. Nagyon sokkal nem lettem okosabb, mert nem tudom miért, de azt nem írja oda, hogy hogy hívják azt, aki az IP számok mögött van :), de azért érdekes. Mondta is T., hogy most már az én életemben is van olyasmi megfelelési kényszer, mint a TV adóknak a nézettségi adatok. Na, hát vagytok vagy 14-16 -on, akik rendszeresen olvastok, igaz, hogy van olyan, ahol egy gépet többen használnak. Meg azt hiszem olyan is van, aki két gépet használ, tehát nagyjából elmondhatom, vagytok vagy tízen kíváncsiak rám :)Olyan statisztikám nincs, hogy ki a leghűségesebb kommentelő, de csak úgy szubjektíven nézve, Anonymus az, akire ha rájön a kommentelhetnék, akkor rá lehet számítani :) De mindenki másnak is köszi a fídbekket. Díjakat nem tudok kiosztani most. Aztán vannak olyanok, akikről nem tudom, kik ők, de bármilyen kíváncsi vagyok mindenkire, nem muszáj színt vallani. Nem mondok most olyat, hogy abba fogom hagyni, mert túl sokat írok, meg ilyesmi, mert nekem valahogy szükségszerűség ez az egész, egyszerűen jó és izgalmas, bevallom, ez van. S ha sikerül időnként néhány jó percet szerezni valakinek, akkor megéri.

4 comments:

Adona said...

nekem is izgalmas olvasni, ugyhogy csak folytasd!
amugy en azok koze tartozom, akik altalaban 2 geprol olvasnak :)

Anonymous said...

itt az ip nem fix, szoval... ugyis tudsz rolunk :)

Anonymous said...

Nekem konnyu kommentelni.. nem csak kozleskenyszeres vagyok, hanem beledumalni is imadok (mint noi kollega az atovezetesbe). Kiemelhetted volna a tobbieket is, ok legalabb normalisak, meg minden!

márta said...

Tapasztalatom szerint "férfi kolléga" is imád beledumálni a vezetésbe...Ezért is vezetek sokkal rosszabbul, ha történetesen mellettem ül. A többiek közül sem mindenki teljesen normális , magamat is beleértve, mert én is szoktam magamnak kommentelni, meg minden...