Wednesday, June 6, 2007

Ma reggel


jó korán keltem, de már megint nem mentem futni, igaz, az is valami, hogy legalább elhatároztam. Azért nem mentem, mert kiderítettem, hogy nincs itthon egy szem kávém sem, és anélkül nem tudom elkezdeni a napomat. Ezért inkább elkóvályogtam a boltig, aztán vettem, s ha már ott voltam, vettem mosogatószert is, mert az is elfogyott, de anékül legalább el tudom kezdeni a napomat. Hát így alakult a mai reggelem, mit reggelem, hajnalom... Utána "elindítottam" a munkába-iskolába menőket, aztán fészket készítettünk Enikővel az ágyunkban és mesét olvastam neki, míg Anna is fel nem ébredt. Szóval, nincs mit panaszkodjak, ilyen jó kis reggeleim vannak. S ha valaki kíváncsi lenne véletlenül a kávésbögrémre, hát lefényképeztem. Itt van. Hozzám tartozik...

5 comments:

Anonymous said...

Mi van a kavesbogre alatt? "Nemet nyelvkonyv kezdoknek?"
Jozsi

márta said...

Az há', mi más?

márta said...

Más kérdés, hogy mi van mögötte, a németkönyv alatt,ilyesmi? Szívesen válaszolok :)

csillag said...

miért,a németkönyv alatt is van valami? például Német Nyelvkönyv Haladóknak?:P

Anonymous said...

Vagy például egy doboz gyufa ... ha már a könyvégetés is szép német szokás ...