Monday, June 11, 2007

Mióta

  az óvodásaim szünidőznek, sehogyse tudom utolérni magam az itthoni dolgaimmal. Gyanítom, hogy ahogy Sára is csatlakozik hét közepétől a  szünidőzéshez, még olyanabb lesz a helyzet. No, hát nincs is ezzel semmi baj, csak úgy megemlítettem. Pedig most, hogy kivettem néhány új könyvet a könyvtárból, nagyon csábítanak... Este elővettem Márai Füves könyvét, jól elszórakoztam vele, pedig már többször is olvastam. Főleg a vendégeskedésről szóló szösszenete tetszett. Nem azért, mintha egyet értenék vele, csak szórakoztató. Én, vele ellentétben, nagyon szeretem, ha vendégeink vannak. Aki akarja, veheti meghívásnak :)
  Mindjárt indulunk a játszótérre, gyanítom, megint homokozni fogok. Csak előtte még rábeszélem Enikőt, egye meg a kenyér héját is, készítek két menyasszonyi fátylat, elpakolom a ruha-tornyokat az ágyról és a többi tennivalót elhalasztom későbbre. Aztán már itt sem vagyok. Na, mentem.

No comments: