Saturday, June 2, 2007

Feledékenység

  Szegény anyósom néha kesereg azon, hogy mennyi mindent elfelejt. Én kb. pontosan negyven évvel vagyok fiatalabb nála, de én sem dicsekedhetek annyira ezen a téren. Pedig  én vagyok a lista-írás nagymestere, de mi van akkor, ha elfelejtem megnézni a listát? El szoktam tervezni, hogy ezt meg azt főzök. Hozzá írok egy bevásárlós listát, hogy minden meglegyen. De még így is akkor derül ki, hogy nincs valami, amikor már félig kész a kaja, s már nincs visszaút. Például, amikor Natikriszt láttam vendégül, meggyes piskótát akartam sütni. Összekavargáltam a hozzávalókat, de kiderült, hogy nincs sütőporom. Ha nem akartam, hogy 5 mm-es sütim legyen, el kellett mennem sütőporért. Ugye a három gyereket sem hagyhattam magára, fél óra készülés után el is indultunk. És, mikor visszaértünk, és folytatni akartam a sütést, mi hiányzott? Hát persze, hogy a sütőpor, pedig azért mentem vissza a boltba. Helyette vettem egy Kinder tojást, meg még valamit, nem emlékszem rá. Most csak azért jutott eszembe ez a téma, mert megint elterveztem, hogy sütök egy epertortát, de elfelejtettem tojást venni. Azért se megyek most már sehova. Inkább készítek abból az egy árva tojásból, ami van, egy kis eperhabot.

1 comment:

Anonymous said...

A szórakozottság szebb szó rá.. én mindig így hívom.. azt jelenti, hogy igazából tudnánk koncentrálni is, ha nagyon akarnánk, még az apró részletekre is, de sokkal izgalmasabb úgy élni, ha ezekben megengedünk némi véletlenszerűséget a körülményeknek. (Tehát okosak vagyunk ahhoz, hogy izgalmasan éljünk= szórakozottság!)